Bulan Ramadan

>> Tuesday, September 23, 2008

Photobucket

Bulan Ramadan ni sungguh menyedihkan...

Nak tau kenapa?
Sebab Remy selalu keluar berbuka ngan kengkawan, sampaikan berat badan Remy naik mendadak.

Takut gak jadi macam time Sekolah Menengah dulu, sampai 120 kg.

Photobucket
Pic maser Sekolah Menngah dulu (Remy kiri sekali) - 120 kg

Harap-harap Remy dapat mengurangkan balik berat badan ni masa Raya nanti, seram gak kalau asik makan jerk.

Sekarang tinggal 2 hari jer Remy kena berbuka dengan kengkawan iaitu hari Jumaat (ngan kengkawan kolej) dan hari Ahad (ngan kengkawan MySpace). Selepas ni Remy akan memulakan diet seperti sebelum ni...

3 comments:

PöJìé PööH... Mulanya di sini... September 23, 2008 at 6:18 PM  

aiyo remy!!
is that u??
can't believe it!!
so mcm mana leh kurus cantik nih??
bg la petua...

ReMy September 23, 2008 at 10:34 PM  

senang jer nak kurus, pojie...
mkn oat tiap pagi n mlm mkn buah jerk...

byk kn minum air suam, pasti berjaya...

try la...

Duke Luce Dell'amore September 29, 2008 at 2:55 AM  

1st time jumpa mimi die agi kurus..sgt cantik ok..
skrg pun maintain je..
jgn wisau psal berat tu..kite geng ma!i naik 7kg tau since praktikal..hakhakhak..

Post a Comment