ke Perpustakaan...

>> Tuesday, November 18, 2008

Photobucket

Remy baru jer sehat 100% dan semalam Remy terus buat aktiviti ke perpustakaan Shah Alam dengan Masreyana (kawan kolej) untuk wat assignment 3D Animation. Kitorang gerak dari rumah Remy pukul 11 pagi). Janji pukul 10 pagi tapi seperti biasa Remy lambat siap, cian Mas menunggu sejam. Sampai jer kat perpustakaan, kitorang makan jab sekadar mengalas perut. Agak memeningkan lah juga buat 3D ni walaupun hanya ikut arahan yang telah diberi. Remy berjaya menyiapkan 3 daripada 5 assignment yang diberi manakala Masreyana cuma 1 jer sebab asik bersms dengan bf dia dan berborak ngan Remy, huhu...

Photobucket

6 comments:

Duke Luce Dell'amore November 18, 2008 at 10:25 PM  

gitu kn pic die!dah ade ciri2 top model tu!kikikiki...

ReMy November 18, 2008 at 10:32 PM  

top model?
remy x layak, huhu...

remy layak sebagai supermodel jerk, huhu...

cik wanie November 19, 2008 at 7:37 AM  

amboi amboi amboi,
tetap kan nak bergambar kan,
walaupun ke perpustakaan jer,
hehehhehe

rizz November 20, 2008 at 12:47 AM  

penin kpala ke remy hehehe

ReMy November 20, 2008 at 6:56 AM  

nuar, mestilah ttp nk blakon...
plakon harapan ni, huhu...

cik wanie, ofcoz bergambar walaupun ke library jerk, huhu...

rizz, agak pening lah gak tp kn sekarang ada panadol...

Post a Comment