Remy ditagged oleh Anis...

>> Monday, November 17, 2008

Photobucket

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.
boleh buat Remy huppy
matured
yg dapat menerima keburukan Remy
kenal diri sendiri
pembersih
sayang sesangat kat Remy
sayang diri sendiri
ingat hari penting Remy

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.
MC / Mimi / Mariah Carey dan selainnya secret, hehe...

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.
gemuruh
suker
rasa gatai
rasa nak peluk jer
rasa nak matikan masa
rasa sejuk
rasa huppy sesangat

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.
United Stated, mn tau jumper MC
Bandung, Indonesia
Melaka
Singapore
Australia
Pulau Pinang
Genting Highland

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.
Perfume
Cincin
Gelang
CJ7
Surat cinta
Bear
Chocolate

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.
I'll Be Loving U Long Time
I Stay In Love
My Heart Will Go On
tiga jer la, nnti suara hilang

7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!!mereka musti diberitahu akan perihal ini hehehe
setakat Remy jer lah k, hehe...

6 comments:

Duke Luce Dell'amore November 18, 2008 at 12:19 AM  

part hilang suara yg xthn tu!!!kikiki...

ReMy November 18, 2008 at 2:27 AM  

hehe, kena jaga suara...
nak wat album baru ni E=MC3

miss galaxy November 18, 2008 at 9:10 AM  

kemain remy kan
ttp dgn MC..hehe
jumpa kak rose rase sejuk x...hahha

rizz November 18, 2008 at 11:03 AM  

remy rizz pon suka mc gak hihik leh la kte share cd k:p

you are now in my zone November 18, 2008 at 3:21 PM  

dandan ritzz suker MC tiber2...bukan ritzz minat Rafeah Buang ker? hikhikhik

ReMy November 18, 2008 at 9:23 PM  

huhu, rizz minat rafeah buang?
boleh jer klau nk share, tp MC suh bli yg ori, beli lah...

Post a Comment