Kebosanan...

>> Friday, January 23, 2009


Cuti kelas ni memang membosankan buat Remy terutamanya ketika tiada perkara luar yg dilakukan, mulai esok Remy akan mula berjogging semula setelah sekian lama berhenti. Remy akan berjogging di Taman Tasik Shah Alam sambil mencuci mata yg telah lama kabur ni.

Pukul 12 pula Remy ada appoinment dengan Dr Chu, seperti biasa setiap sebulan sekali merawat kulit muka yg dah lesu ni akibat pencemaran yang berlaku pada masa kini...

Disebabkan kebosanan yang melanda pada hari ni, Remy telah menghasilkan nama Remy sendiri menggunakan gula-gula seperti diatas...

Picture time bosan...

6 comments:

myZone | When Anuar opens to public January 23, 2009 at 10:45 PM  

pasni ramai lah yg teman remy p jogging tuh...tp tetap kan M.A.C di wajah! kikiki :p

Remy.com January 23, 2009 at 10:58 PM  

eh nuar, remy x pkai aperpun pada hari-hari biasa k...

MAC hanya pada hari istimewa jerk...

hehe...

aah, esk mesti ramai yg jogging kat tasik tu, remy tolak jer dalam tasik tu klau diorang tegur, ahakz...

rizz January 31, 2009 at 9:17 PM  

kulit remy cntek laa hehee jeleshh:p

Remy.com January 31, 2009 at 9:52 PM  

rizz, kulit remy da tumbuh jerawat arini...

huhu...

tidaaakkkk....

AiZoUL..sEdEtiK rAsA sEuNgKaP kAtA... February 1, 2009 at 3:40 PM  

cantek kulit duta kecantikan skrg
clust..flawless sgt..

Post a Comment