Kesayanganku...

>> Wednesday, January 14, 2009


Remy dapat berita yang menggemparkan hari ni daripada mak Remy sendiri, terkejut sungguh Remy mendengarnya hinggakan jantung Remy hampir tercabut akibat kejutan tersebut, cewwah...

Melebih-lebih lak Remy ni, sebenarnya begini ceritanya. Tengahari tadi Remy ke kedai mak Remy di Section 3 Shah Alam dan berlaku dialog seperti berikut :

Remy : Hi mak, hari ni amy jaga cashier jer k ?
Emak : Suka hati la, mak pening ni...
Remy : Mak da makan panadol ?

Tanpa menjawab pertanyaan Remy, tetiber jer...

Emak : Ami, potonglah rambut kau ni. Rimas jer mak tengok...
Remy : Mak, ami x suka pendeklah.
Emak : Kau nak malam ni mak potong masa kau tido ?
Remy : Mak ni, ami nak wat macam MC la (sambil bergurau)
Emak : Potong juga, paling lewat akhir bulan ni.
Remy : Yer la... (sambil sedih)


Kenangan Rambut Remy dari 2007 - 2009

2007


2008



2009 (tadi)


Kepada rambutku tersayang, Remy terpaksa memisahkanmu dari diriku demi ibuku, huhuhu... Semoga kau membiasakan dirimu tanpaku.

10 comments:

myZone | When Anuar opens to public January 14, 2009 at 10:52 PM  

hakhakhak....nak simpati ker nak gelak dlu nih?

nak gelak dulu lah...kikikiki :p

takper2, rmbt cpt pjg...dun wori be hepi :D

Remy.com January 14, 2009 at 10:54 PM  

nuar ni, blh lak nk pilih simpati or gelak dulu?

remy tgh bingung style rmbt apa remy sesuai klau pendek ni...

da abis semua magazine remy tgk tp x der yg sesuai, ingat nk botak jerk...

rizz January 15, 2009 at 12:46 AM  

hee jgn botak taw..alaa nape nk potong rmbut..rmbut remy cntek taw...

Remy.com January 15, 2009 at 12:48 AM  

mak remy tetiber suh potong, sedeh sesangat...

Duke Luce Dell'amore January 15, 2009 at 1:15 PM  

my mom dh lama suwoh jim potog wambot!tp smpi blk dungun ni,jim xnk potong!kikikiki..

wénkt January 16, 2009 at 4:56 AM  

nak penaja utk potong rambut?

||| PöJìé PööH ||| January 16, 2009 at 5:34 PM  

dear..
rambut yg 1st tuh smart la!
ala payah² jom join Pojie wat style Naema..
vogue jugak apa..
sharipah amani tuh tetap vogue walaupun botak..
Remy pun mesti meletop gak tau!
Nak salon spesel? Meh jmpa sty;ist Pojie..

Remy.com January 16, 2009 at 7:17 PM  

jim, remy pon nk g dungun la...
huhu...

Remy.com January 16, 2009 at 7:18 PM  

wenkt, boleh jerk klau ada penaja...

saper yg nk taja tu?

Remy.com January 16, 2009 at 7:18 PM  

pojie, remy nk wat style tyra banks la...

huhu...

Post a Comment