2 Movie pada Valentine's Day...

>> Saturday, February 14, 2009


Pada Hari Kekasih ni, kebanyakannya bersama pasangan masing-masing dan melepaskan kerinduan dengan menonton wayang dan sebagainya. Tapi Remy, Rizz dan Zull ke GSC Pavilion untuk menonton bukan hanya 1 tapi 2 cerita dalam masa sehari ni. Selamat membaca k...

Eden Lake (U) - 4.35 pm

Cerita ni ending dia ramai yg x puas hati disebabkan kedua-duanya mati dibunuh, maknanya cerita Eden Lake ni x der hero & heroin la. Yang paling Remy geram adalah sekumpulan bebudak gangster ni yg x pasal-pasal nak mengacau kehidupan orang len sampaikan si lelaki tu x sempat nak melamar si gadis, kesian cara diorang mati. Kepada kengkawan semua, berhati-hatilah kalau terserempak dengan sekumpulan bebudak gangster ni k...


Geng Pengembaraan Bermula
(U)
- 3.00 pm

Ni adalah pertama kali Remy menonton Upin dan Ipin ni, memang smart dan jalan cerita sesangatlah bagus. Cerita ni banyak mengandungi jenaka dan pengembaraan yang mencabar oleh sekumpulan kanak-kanak comel dan 2 orang remaja. Memang puas Remy tengok cerita ni, sedih pada akhir episod (bersiaplah bawa tisu k)...

Di bawah ni adalah photo gallery pada hari ini...

Sambil menunggu pukul 3 (Geng Pengembaraan Bermula) singgah di Subway utk mengisi perut yg kosong...

Menjamu selera di Old Town White Coffee selepas habis menonton...

28 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ February 15, 2009 at 12:46 AM  

wah back 2 back gtuh tgk muvi ;)

bertiga lebih baek...hiks :D

rizz February 15, 2009 at 12:52 AM  

heheheh btiga lbih baik kekdahnyee..ngeee~~~ tgu entry rizz lak hahahah

Remy.com February 15, 2009 at 12:54 AM  

nuar,
ader-ader sajer nuar ni...

bertiga lebih baik dari berseorangan kan?

hehe...

Remy.com February 15, 2009 at 12:54 AM  

rizz,
x sabar menanti entry dari mu, cewwah ayat remy mlm ni jiwang nyer...

cik wanie February 15, 2009 at 9:12 AM  

wah wah wah,
tgk wayang jugekkkkkk,
heheheheeheheh...

bila kita mau tgk wayang sesama lagi kan,
mcm dolu dolu,
heheheehhehehe...


apapun miss u n sayapians alwaz..
muah

Remy.com February 15, 2009 at 11:36 AM  

karl,
ntah nper tetiber semlm selera mkn mendadak naik...

Remy.com February 15, 2009 at 11:38 AM  

wanie,
miss u too...

x sabar la nk tgk wayang ngan wanie, nk share popcorn...

Aku Nemo... February 15, 2009 at 12:09 PM  

wah.... sronok2... jeleznyer... nemo kejer lah smlam... kalo x nemo dgn memember pon dh cdg nk g tgk wyg a.k.a tgk org buat wayang... hahahaha... rugik2....

Remy.com February 15, 2009 at 12:10 PM  

nemo la, nper asik kejer jerk, tgk cam remy ni x kejer pon, hehe...

Aku Nemo... February 15, 2009 at 12:16 PM  

ler... nk buat cm ner... kiter nieh makan gaji... bkn keje sndiri... pe la remy nieh... sekeh lang... jap... sebelum sekeh... geng sayap tuh ape sbnrnyer?

Remy.com February 15, 2009 at 12:19 PM  

sekeh?
tampo kang...

geng sayap tu sebuah geng yg bersayap...

huhu...

sebenarnya geng sayap ni adalah sekumpulan dari 8 persahabatan yg x dapat dipisahkan oleh aperpun rintangan yg berada di hadapan...

cewwah...

kitorang da mcm 8 beradik, rapat n manjer antara memasing...

Aku Nemo... February 15, 2009 at 12:21 PM  

cm sronok jer... cm ne leh jd geng...? tgk sahsiah cm xder kaitan pun antara satu same len?

Remy.com February 15, 2009 at 12:34 PM  

kitorang knal dari myspace dan terus berknalan...

berknalan dan berknalan hinggalah sampi sekarang, huhu...

temanyer, berknalan...

Aku Nemo... February 15, 2009 at 1:08 PM  

cm best jer.... nemo nk menembokkan muka nk joint jgk leh?

Remy.com February 15, 2009 at 3:14 PM  

boleh, nnti remy beli simen k wat tembok...

Aku Nemo... February 15, 2009 at 7:39 PM  

remy yg kuat MERAPU.... !!!
benci...
benci....

Remy.com February 16, 2009 at 12:04 AM  

jgn la menci remy nemo...
cian la remy...

Aku Nemo... February 16, 2009 at 8:10 PM  

dh tuh... kalo xbenci remy nak aper?

ha...?

ha....?

ha......?

per sengih2 ayam....?

ish.... sekeh kang....

Remy.com February 16, 2009 at 8:33 PM  

ish, nemo ni...
tampo kang...

Aku Nemo... February 16, 2009 at 8:55 PM  

abis2 nk tampo nemo....

best sgt ke tampo ank org nieh...?

geget jgk remy nieh kang....

nyampah....

Remy.com February 16, 2009 at 9:48 PM  

best tau tampo anak org ni...
remy suker sesangat...

huhu, nemo jgn mara k, remy gurau gurau manjer jerk...

Aku Nemo... February 16, 2009 at 10:22 PM  

hah.... sah...

ye ye...
bkn nemo yg manjer....

remy yg manje....

kuikuikui....

Remy.com February 16, 2009 at 11:56 PM  

remy mmg seorang yg mnjer...
weks..

Aku Nemo... February 17, 2009 at 7:50 PM  

eiks....

benci...

remy nieh cm zarul laks....

manjer nyer....

makin dilayan makin kacau...

nyampah...

nk jdk adik nemo...???

hm....

ops.... motif...!!!??

Remy.com February 17, 2009 at 9:33 PM  

boleh ker remy jadi adek nemo?

mestilah nak, ader kakak mcm nemo kn best, kakak yg sempoi...

Remy.com February 18, 2009 at 12:09 PM  

am, mn ader, hehe...
biaser jerk...

Post a Comment