Berakhir Mengidam...

>> Wednesday, February 18, 2009


Setelah sekian lama Remy teringin memakan (mengidam) sejenis makanan yg sering disiksa iaitu satay, akhirnya pada hari ini iaitu pada 18 Februari 2009 (Rabu) Remy dapat merasai keenakan satay ni. Kenapa Remy cakap satay ni sejenis makanan yg sering disiksa?. Ia disebabkan kerana daging yg ingin dijadikan satay tersebut dicucuk dengan menggunakan sebatang lidi yg teramatlah tajam (bayangkanlah kita sebagai daging tu, mesti terjerit-jerit kan?).

Nak tau berapa cucuk Remy makan hari ni?. Remy telah berjaya menelan sebanyak 16 satay ayam dan 7 satay daging, lepas ni habislah berat badan Remy bertambah (x dapat la menjuarai Malaysia Next Top Model, hehe...).

Tanpa melengahkan masa lagi, Remy ingin berkongsi dengan kengkawan semua picture yg sempat di snap oleh photographer yg kurang mahir iaitu adik perempuan Remy yg berusia (x ingat lak baper umur dier, huhu...)

Gaya seorang Dot Com (.com)

Adik-beradik yg ngekngok (gila...)


Cara makan yg beradap (bersopan santun...)

13 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ February 18, 2009 at 11:22 PM  

kemain mengidam satay...samer lah ngan wanie tuh yer...dia pong entry makan sate 2 4 ari lalu...pasni nuar nak wat entry satay gak r...WAHID SATAY namer entry tuh :p

Remy.com February 18, 2009 at 11:24 PM  

huhu,
maybe bulan ni bulan orang ngidam satay kot nuar...

huhu...

cik wanie February 18, 2009 at 11:27 PM  

wakakakakakka,
yg penting nama cik wanie mesti akn kelaur kat komen si nuar tue kan,
ala,
cik wanie kan DUTA SATAY,
tetap jugak kan,
bluek!!!!!!

Remy.com February 18, 2009 at 11:29 PM  

cik wanie,
tampo kang...

huhu, semua Duta dah diambil korang semua, abis Remy ni Duta apa?

huhu...

x kan Duta Pavilion jerk, nak lagi...

weks, huhu...

Remy.com February 19, 2009 at 7:07 AM  

rizz nak gak erk?

jom kiter g kajang jom...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah February 19, 2009 at 9:28 AM  

hah remy ngan rizz kalau nak makn sate kat kajang jgn lupa roger aku taw... wakakak aku banjer korang tapi guna duit dari poket korang wkakaka

Aku Nemo... February 23, 2009 at 10:01 PM  

ngandeng tuh... nk ikut jgk...
dgn kate len nk menempek jgk....

Remy.com February 24, 2009 at 2:09 AM  

nadia,
jahat sungguh anda yer...
tampo kang...

Remy.com February 24, 2009 at 2:10 AM  

nemo...
jom impit mengimpit mcm nasi impit...

Nadzrah February 24, 2009 at 8:02 PM  

waahh..
hepi femly betol..
hehe

Post a Comment