My iTunes & My Mom...

>> Monday, February 9, 2009




Entry kali ni Remy nak ceritakan tentang iTunes yang Remy gunakan skarang ni. Remy dah menggunakan iTunes selama 3 tahun bermula semenjak menggunakan iPod.

Yang kelakarnya, tiap kali mak Remy tgk isi kandungan dalam iTunes ni dia akan berasa marah, sakit hati dan muak. Nak tau naper?

Dalam ni kebanyakannyer terdapat lagu dan video Mariah Carey / Mimi / MC. Buat pengetahuan semua, Mak Remy ni merupakan anti MC dan merupakan peminat setia Mawi. Kitorang selalu bertengkar manja mengenai artis kesayangan masing-masing dan tiap kali mak Remy kalah, ayat yang sering digunakan adalah :

"ko sokonglah artis barat tu"

Huhu, kengkadang kelakar gak bila gaduh ngan mak Remy ni. I Love U Mom...

10 comments:

Aku Nemo... February 9, 2009 at 1:46 PM  

huhuhu.... mmg pun... ntah pe la yg ade pd mawi tuh... umi nemo pun ske sgt dgn mawi. pelik2. tp tuh kn minat setiap org... nemo plak jenis yg fleksibel. nemo xkisah lah... jnji jgn kaco ape yg ade dlm laptop nemo... kira laptop nieh dh mcm nyawa nemo lah... kuikuikuikui...

rizz February 9, 2009 at 3:22 PM  

hahaha cmtu ceritanya...mc best kan remy:p ble kte nk jupe mc? hahahha

Remy.com February 9, 2009 at 4:07 PM  

nemo,

btol tu, nper la mak2 suka mawi, huhu...

laptop remy ni da mcm jantung remy, tp tiap kli mainkan lagu jer, mulalah suarer mak kedengaran, huhu...

Remy.com February 9, 2009 at 4:08 PM  

rizz,

mc alwayz the best, she's the DIVA forever...

rizz x jumpa MC lagi ker?
Remy da jumper da dlm mimpi, tiap mlm kitorang jumper...

a i r a February 9, 2009 at 6:54 PM  

awww...
sweet...
i love my mum too...

Remy.com February 9, 2009 at 9:08 PM  

aira,

hehe, syurga di bawah telapak kaki ibu...

Remy.com February 9, 2009 at 9:09 PM  

nuar,

sengketa antara ibu dan anak, huhu...

||| PöJìé PööH ||| February 12, 2009 at 5:59 AM  

hah, lawak2..
xpela asalkan jgn kene gugurkan nama dari senarai penerima harta pusaka udah la yer cam kwn Pojie sorg tuh
hahahah!

Remy.com February 12, 2009 at 1:04 PM  

huhu, ciannyer kawan pojie tu...
remy akan pastikan remy dapat pusaka, huhu...

jaatnyer...

Post a Comment