Ntah apa apa...

>> Sunday, February 15, 2009




Perbandingan...
Pic di bawah ni hanyalah perbandingan sahaja, bandingkan bentuk badan Mariah Carey dan Victoria Beckham. Mana yang lebih pembaca semuanya suka?. Kalau Remy semestinyer Mariah Carey sebab berisi tapi sedap dipeluk (macam la Remy ni, hehe...)


Kecurangan...
Apakah tindakan anda sekiranya pasangan anda mencurangi kasih sayang yang anda berikan selama ni?. Adakah anda akan melakukan seperti Mariah Carey di bawah ni?
video

Mariah Carey hanya melanggar teman lelakinya sebagai tanda kemarahannya kerana teman lelakinya curang di depan matanya. Kalau pasangan anda melakukan perkara yg sama dengan video klip di atas, apakah tindakan anda?
Kalau Remy, Remy akan kerat anggota badan pasangan Remy kepada 18 bahagian menggunakan peralatan yg Ajim gunakan untuk membentuk bongkah ais dan masak lemak cili api dan sup, sedap juga dimakan begitu sahaja.

24 comments:

my name is KARL February 15, 2009 at 6:45 PM  

if atr mariah & posh.. sah2 la mariah carey.. hehe

Remy.com February 15, 2009 at 6:48 PM  

karl, thanks...
mmg kan, posh remy tgk cam, x mmpu nk berdiri tegak, cian dier...

hehe, kpd yg minat posh, ni hanyalah suka suka jerk...

jgn marah k...

remy minat posh gak,

Blog Anuar Kamaruddin™ February 15, 2009 at 7:09 PM  

motif marah2? something happened to u?

Remy.com February 15, 2009 at 7:11 PM  

nuar,
mmg pon, tgh sakit sakit hati sesangat ni tp biarlah hati ini yg mengetahuinya...

gggrrrr...

Aku Nemo... February 15, 2009 at 7:46 PM  

hm... nemo nk menjawap soalan remy nieh... walaupun mcm blur... tp buleh lah....

soalan 1) antara MC dgn posh... kompom nemo pilih MC. bak kater org... chubby2 nieh sdp dipeluk... tilam timberland tuh....

soalan 2) peyg nemo buat andai dikianati...? hm... nemo dh xmampu nk buat pe2 dh... sakit dikianati cukup sekadar didalam... makin difikir... makin menyakitkan... atleast... andai dibiarkan ia berlalu mcm tuh aje... sekurang2nyer.. kiter xmenyakitkan org yg dikeliling kita yg syg pd kita...

pe pun... nemo xtau pe yg jd pd remy... nemo cumer bleh ckp... er...tulis... bnyk2kan bersabar... allah sentiasa dgn org yg bersabar... mgkn... pe yg jd... ade hikmat yg tersembunyi... sekurang2nyer... pe yg remy tahu sekarang... mgkn dpt mengurangkan kesakitan andai pe yg diketahui sekarang terbongkar kemudian hari...

takdir tuhan... kita sbg umat nieh cumer bleh tahu bila ia ditentukan utk diketahui...

banyak2 bersabar... jgn ikut amarah... ok? ganbatte neh...

a i r a February 15, 2009 at 8:01 PM  

Setakat langgar sajer tak jadi aper...

kalau boleh letup jer skali dgn kereta tu haa..

Remy.com February 16, 2009 at 12:07 AM  

nemo,
thanks...
remy da kembali tenang setelah....

setelah apa?
bacer blog seterusnya k...

Remy.com February 16, 2009 at 12:08 AM  

aira, tgk mcm MC tu, letupkan tewus, seb bek keter tu buruk kn?

hehe...

rizz February 16, 2009 at 12:35 AM  

hehe mletopp ok mariah carey.hahah kemian remy nk kerat bagaii ahaksss

a i r a February 16, 2009 at 12:47 AM  

kalau kreta honda accord yg baru tuh..
mmg i tak letup la eh remy..
i simpan buat harta..
miahahahaha

Remy.com February 16, 2009 at 1:10 AM  

rizz,
mariah carey mmg meletopz...

remy pon x dapat tandingi...

Remy.com February 16, 2009 at 1:11 AM  

aira,
nper nk simpan wat harta?

||| PöJìé PööH ||| February 16, 2009 at 8:56 AM  

Uiks ngeri la Remy nih..
Very der cannibal tau!
Klo Pojie LongKhong kan terus kat Siam,
Padan muka ko!
Hahahaa...
Jahat kan!
Eh, btol..
I was almost there, nsb baik kuat lg iman nih..

Btw, apa relevan nyer entry nih..?
Buahati curang ek..?
Not my fault ok,
Dia yg nak ajak dinner smlm..
**matiler dah kuor stmt feeling!!

Remy.com February 16, 2009 at 3:52 PM  

hehe, pojie...
pojie la punca segala ni erk?

siap pojie remy cincang 55...
huhu...

Duke Luce Dell'amore February 16, 2009 at 4:50 PM  

haiyo!sgt tatot sama ini bdk!

btw,mesin yg jim guna time ice carving tu name die Chain Saw! TATOT TAU NK GUNA!!

Remy.com February 16, 2009 at 5:29 PM  

owh, chain swa erk...
hehe...

Aku Nemo... February 16, 2009 at 7:58 PM  

ntah pe2 lah remy nieh....

sekeh kang.... huhuhu....

btw... remy xpnh online ym ker ha...?

xpenah nmpk pon....ish.........

Remy.com February 16, 2009 at 8:35 PM  

tiap mlm remy on9 tp invisible...
biaser ar klau available, nnti x cukup tgn...

Aku Nemo... February 16, 2009 at 8:51 PM  

owh.....

dh tuh.... xreti2 nk add nemo eik?

owh....

nyombong erk...??

ei.... remy jahat....

xmoh kawan....

nyampah....

Remy.com February 16, 2009 at 9:50 PM  

ala, nemo jgn ar majuk, nnti berkurangan seri wajah nemo...

aper email nemo?

Aku Nemo... February 16, 2009 at 10:24 PM  

anjenemo@yahoo.com...

add nemo tau...

kalo x... xnk kwn remy....

Remy.com February 16, 2009 at 11:22 PM  

ok, kol 1 nnti remy add k sbb skunk tgh guna komp abg, laptop remy rest, huhu...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah February 17, 2009 at 9:00 AM  

pasal curang?? huhu... susah nak cakap apa pun nasihat ikhlas dari aku khas wat semua, biarlah org nak buat kita, asalkan kita tak buat orang... Allah Maha Mengetahui... pikir positif, sematkan dalam kepala otak 'dia bukanlah terbaik buat ku kerna aku adalah yang terbaik' so tak der ler rasa down sangat kan.. psssttt remy aku nak amik topik ang nie wat entry aku wakakaka

Remy.com February 17, 2009 at 10:12 AM  

cik nazaitul,
thanks...

remy mmg yg terbaik, hehe...

wah dapat idea nmpknyer dr entry ni...

Post a Comment