tagged from Nazwan...

>> Wednesday, February 18, 2009


Kali ni bukan tagged dari Rizz yer, tapi dari Nazwan (kawan MySpace) yg skrg ni ader blog tersendiri di (http://foolsinlife.blogspot.com/). So layan jer k jawapan dari Remy ni...

Rules : Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.

01) I am : i searched for Cute Cat...


02) I really want to go to : i searched for Island, bersendirian lebih baik...


03) My favorite place : i searched for Kuala Lumpur...


04) My favorite thing : i searched for Nokia N96...


05) My favorite drink : i searched for Orange Juice...


06) My favorite food : i searched for Satay, teringin nak makan...


07) My favourite colour : i searched for Black...


08) I was born in : i searched for Bilik Bersalin...


09) I live in : i searched for Shah Alam...


10) My school : i searched for Cosmopoint (now)...


11) My favorite story : i searched for cj7 & Titanic...


12) My hobby : i searched for Sleep (best)...


13) I wish I am : i searched for Model (layak ker?)...

11 comments:

rizz February 18, 2009 at 12:10 PM  

my fav colour tu kemain black lag ahhah
model tu cando sgtzzzzzzzz

Remy.com February 18, 2009 at 12:17 PM  

rizz ni suker sgt niru kaler kesukaan remy, tampo kang...

huhu, model tu cando kn?
dia minat remy, ahakz...

geli pulak mndengarnya, huhu...

a i r a February 18, 2009 at 2:22 PM  

mcm pernah tgk jer org yg pakai baju hitam tu..
selalu lalu kat depan rumah i...
hahaha

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah February 18, 2009 at 3:41 PM  

remy x tah tampo si rizz tue meh aku kasi cadangn ang tampo rizz ngan tapak kaki bertubi2 jer wakakaka aira pun nak gak up wakakaka

Remy.com February 18, 2009 at 8:13 PM  

aira,
tu abg remy la, hukhuk...

Remy.com February 18, 2009 at 8:14 PM  

nadia,
luper lak yg remy jln guna rambut kn?

meh remy kibas rizz guna rambut yg selembut baldu ni, huhu...

Remy.com February 18, 2009 at 10:40 PM  

karl,
tido mmg best kn?

sejuk sejuk lg best...
kan?

nAz February 19, 2009 at 2:33 AM  

i lovveeee titanic tooo! hahah

Remy.com February 19, 2009 at 7:06 AM  

naz,
titanic mmg romantix kn?

hehe...

nAz February 24, 2009 at 2:29 AM  

extremely laa. seriously.. until skrg my fav movie..

Post a Comment