Teka Teki Teku Teko...

>> Tuesday, February 10, 2009




Remy nak bagi kengkawan semua soalan (teka teki) k. Disebabkan Remy ni minat sesangat ngan Mariah Carey, soalannya pon mestilah berkaitan dengan kak MC kiter ni. Tengoklah pic kat atas tu, kak MC suruh anda semua berfikir untuk mendapatkan jawapannya kerana boleh dikatakan senanglah soalan ni.

Soalan :

Dalam 18 tahun pembabitan Mariah Carey dalam industri seni ni iaitu daripada tahun 1990 hinggalah 2008, Mariah Carey telah memenangi Anugerah Billboards sebanyak 18 kali berturut-turut. Lengkapkan bahagian yang kosong di bawah ni k, Selamat Menjawab...

01. Tahun 1990 - Vision Of Love
02. Tahun 1990 - Love Takes Time
03. Tahun 1991 - Someday
04. Tahun 1991 - I Don't Wanna Cry
05. Tahun 1991 - ?
06. Tahun 1992 - I'll Be There
07. Tahun 1993 - Dreamlover
08. Tahun 1993 - Hero
09. Tahun 1995 - Fantasy
10. Tahun 1995 - ?
11. Tahun 1996 - Always Be My Baby
12. Tahun 1997 - Honey
13. Tahun 1998 - My All
14. Tahun 1999 - Heartbreaker
15. Tahun 2001 - ?
16. Tahun 2005 - We Belong Together
17. Tahun 2005 - Don't Forget About Us
18. Tahun 2008 - Touch My Body

Yang dapat menjawab dengan betul & cepat akan memenangi sebotol perfume M Mariah dan album terbaru Mariah Carey iaitu E=MC2...

14 comments:

rizz February 10, 2009 at 1:36 AM  

1991 - emotions

2001 - Glitter.

hahaa tol x remy??/
hiksss

rizz February 10, 2009 at 1:38 AM  

1995 - daydream
hahaa cm kompiden je rizz:p

Remy.com February 10, 2009 at 1:55 AM  

salah lah rizz,
cuber lagi k, next...

Kaka' February 10, 2009 at 2:34 AM  

1991 - smell like teen spirit

1995 - best i ever had (grey sky morning)

2001 - no pads, no helmets..just balls

nanti hantar hadiah kat umah kaka tau

Remy.com February 10, 2009 at 2:40 AM  

ish kaka ni nk kna tendangan penalty rasernyer...

x bacer ker arahan, ish geramnyer...

ni ttg MARIAH CAREY, nper tetiber GSM ni, semua jawapan yg kaka bg salah...

ni sajer jer nk remy cepat tua ni, huhu...

tampo kang...

Kaka' February 10, 2009 at 3:39 AM  

muahahaha
igtkan da betul da
:P
muahahahaha

Remy.com February 10, 2009 at 8:16 AM  

da terang terangan salah cik abg oi...

NEXT...

NEXT...

NEXT...

Blog Anuar Kamaruddin™ February 10, 2009 at 11:04 AM  

gegeh memasing...keke :D gud luck for the winner! ;)

Remy.com February 10, 2009 at 11:07 AM  

nuar,
huhu, mmg gegeh btol...

klakar pon ader ni...

Aku Nemo... February 10, 2009 at 6:14 PM  

hohohohoh..... nemo lgsg xtau... blurb jerk.... kuikuikui.... pe2 pon remy.... thanks 4 the comment. tp xmembantu pun... tmbh2 penin........

Remy.com February 10, 2009 at 7:14 PM  

nemo,

x membantu erk?
huhu, sorry k, len kli remy bantu...

QASEH HEEDAYAH February 10, 2009 at 11:29 PM  

1991 - emotions.
1995 - one sweet day.
2001 - loverboy, never too far/hero(medley).

betul tak?
heeee :)
salam ziarah.

Remy.com February 11, 2009 at 12:04 AM  

qaseh heedayah...

satu jer salah, cuber lagi k, hehe...

Post a Comment