Angka Oh Angka Part 2...

>> Monday, March 9, 2009


Huhu, Remy rasa bersemangat sesangat sekarang ni terutamanya dengan entry yg berkaitan dengan nombor 27 dan 30 ni. Tak sabar nak kongsi ngan pembaca semua makna sebenar dua angka ni bagi Remy. Pada entry sebelum ni, ramai yg sangka angka 27 tu umur Remy dan angka 30 tu umur Remy akan dirikan rumahtangga. Hellowww, Remy muda lagi k (tahun ni baru 22 tahun, sajer nak promote untuk kali ketiga).


Sebenarnya dua angka tersebut adalah tarikh lahir penyanyi kesayangan Remy iaitu Mariah Carey and Celine Dion (kebetulan pada bulan yang sama). Hehe, love both of you...

Mariah Carey, 27 March 1970

Celine Dion, 30 March 1968

8 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ March 10, 2009 at 12:31 AM  

dah tau...wekk :p meh cni pipi mau tampo! :p

Remy.com March 10, 2009 at 12:35 AM  

huhu, nuar...
jgn la tampo lagi, kang tercabut lak pipi ni asik kna tampo...

huhu...

||| PöJìé PööH ||| March 10, 2009 at 8:28 AM  

jgn la tampo pipi Remy..
penat dia suntik nk kasi pipi sentul cam Nuar..
sajer jer nk sabo kan!
hehehe..
adoi, angka 11 pun jgn lupa tau!
heheheh!

Remy.com March 10, 2009 at 11:23 AM  

pojie,
wah, kemain ckp pipi remy pipi sentul?

dush...
pojie kna penumbok, hahaha...

wAtashiwa Nemo-cHan March 10, 2009 at 1:37 PM  

wakalie....
pipi erk?
xper... suntik bnyk...
biar challen dgn pp mc...
yg psti...
saper pon xleh lwn pp nemo yg semula jd tinggi nieh....
muahahaha.....

Remy.com March 10, 2009 at 9:37 PM  

nemo,
MC x dapat dibandingkan dgn sesaper walaupon Remy k...

she is the best...

Anonymous,  March 13, 2009 at 7:54 PM  

owh yekew...
igt remy nk kawin 27 or 30...
hahaha....
lebam pipi zull kena tampo....adoi.....
zull tumbuk blk remy....dush2....
hahahha....

Remy.com March 14, 2009 at 12:49 AM  

wah zull,
tumbuk erk?
remy bunuh zull...

Post a Comment