Angka Oh Angka...

>> Monday, March 9, 2009




Naper tetiber Remy wat entry berkaitan angka yer?.

Angka atau Nombor atau Number yang dipaparkan diatas adalah 27 dan 30, dua angka ni adalah nombor penting yg sentiasa Remy ingat. Mesti pembaca sekalian tertanya-tanya apa kaitan dua angka ni dengan Remy kan?. Remy nak tegaskan untuk kali yg keduanya, bahawasanya angka ni bukanlah tarikh lahir Remy kerana Remy dilahirkan pada 08 May 1987 (promote lagi, huhu...).

Sesiapa yang mengenali Remy pasti dapat meneka makna dua nombor ni bagi Remy, hehe... Sesiapa yang x faham, lu pikir la sendiri, wahahaha...

12 comments:

wAtashiwa Nemo-cHan March 9, 2009 at 7:56 PM  

ler... sgt2 menguji kesabaran la dgn kesengalan.... mahu ku sekeh ini budak....
anyway...
cntek x rambot br nemo?
kuikuikui
(ingat remy aje bleh promote diri...?)

Anonymous,  March 9, 2009 at 9:17 PM  

jap2....
27 umor remy...
30 remy nk kawin kn....
hahahaha....
tuanye.....




~zull~

Remy.com March 9, 2009 at 9:33 PM  

nemo,
huhu, biaser jerk rambut nemo, rambut remy lg smart...

weks...

Remy.com March 9, 2009 at 9:34 PM  

zull,
tampo kang...

ader ker umur remy 27, tua giler...

my name is KARL March 9, 2009 at 10:06 PM  

xnk teka..

ape2 la..

hehehe

tp 30 tu if for karl,
my target age tuk get married la
hahahahahahhahah

8 may tu kan remy anniversary Ziana Zain

rizz March 9, 2009 at 11:25 PM  

mesti sal mariah carey die ni hehehe

Remy.com March 9, 2009 at 11:49 PM  

KARL,
yerker 8 mei anniversary ZZ?

Remy.com March 9, 2009 at 11:49 PM  

rizz,
camner tau ni?
huhu....

Remy.com March 10, 2009 at 12:30 AM  

nuar,
27 march kannnnnn burthday someone yg special...

ehem ehem, saper erk?

wAtashiwa Nemo-cHan March 10, 2009 at 1:44 PM  

kuatnyer merapu ini budak....
huhuhu....
sah....
sangat SAH....
remy dengki dgn nemo...
huh....

Remy.com March 10, 2009 at 9:36 PM  

bukan dengki lah nemo, tp nak wat camner kn rambut remy lg smart, huhu...

Post a Comment