tagged from Pojie...

>> Sunday, March 1, 2009


Ni merupakan tag pertama yg Remy dapat dari Pojie, hehe...

1. Korang dikehendaki mengambil 1 pic korang yang paling meletup dan paling memikat..

2. Pastikan crop-kan pic itu td kpd bbrp bahagian tertentu sajer yg menonjolkan kecantekan or kehodohan korang..

3. Buatlah huraian ala² cam SPM dulu. Huraikan serba sedikit tentang bhgian market korang tuh... Cantek ke tak.. Suka ker tak.. Kira cam tu lah..

4. Tag saper² saje asal dia lebih buruk dr korang... Motip.. Hihihihi.. Gurau la.. Tag la sbrapa ramai umat yg anda mau.


Mata
- merupakan aset terpenting bagi Remy
- mampu menawan hati seseorang, cewwah...
- ramai yg kata mata Remy ni cantik, maybe kot...


Hidung
- Hidung Remy ni x mancung, kembang jerk...
- Remy teringin nak mancungkan tapi takut, hehe...


Tahi Lalat
- Tahi lalat ni yg paling Remy benci sebab hodoh sesangat...
- Tapi tahi lalat ni juga yg memperkenalkan Remy kpd masyarakat...


Bibir
- Bibir Remy teramatlah tebal
- Sering dihina sebagai negro berkulit putih semasa di zaman persekolahan
- Bibir ni juga dikatakan sexy, x tau apa yg sexy nyer...

10 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ March 2, 2009 at 7:42 AM  

everyone's perfect..takyah nak ubah2 mancung plak :)

rizz March 2, 2009 at 9:20 AM  

hehehehh bibir pkai lip gloshh ehhehe

Remy.com March 2, 2009 at 10:59 AM  

nuar,
remy taubat, tetiber jer kn?
tampo kang, huhu...

Remy.com March 2, 2009 at 11:00 AM  

rizz, bibir remy kering kn?
pinjam rizz nyer...

||| PöJìé PööH ||| March 2, 2009 at 1:26 PM  

wahhh, remy dah semakin tantek la..
what for nk mancungkan idung n buang taik lalat..
just nice what..

Remy.com March 3, 2009 at 7:08 PM  

pojie,
tu men2 sajo...
x btol2, huhu...

Aku Nemo... March 3, 2009 at 7:48 PM  

try buat....
nemo cabut sumer gigi tuh baru tau....
ade gak yg kene sekeh nieh kang....
motif sgt remy nieh....

Remy.com March 5, 2009 at 8:57 PM  

nemo,
jgn la sampi cabut gigi, rongak kang...

Post a Comment