Selera.com

>> Sunday, April 26, 2009


Susah juga rasanya nak kekalkan bentuk badan yg diinginkan selama ni. Bila dah dapat, selera makan pula yang naik mendadak seperti minggu ni. Minggu ni Remy x dapat mengawal nafsu makan, apa yg ada depan mata Remy bedal jerk. Contohnya Remy makan :

Lunch hari ni Remy makan kat Kenny Rogers Roasters (kawan ajak)

Lunch hari Sabtu Remy makan kat KFC (Dinner Plate dll)

Hari Ahad yg bosan ni Remy makan :
- Kenny Rogers Roasters (ayam)
- Kebab 3 bungkus
- Nasi Lemak Ayam 2 bungkus
- Kek Coklat 1 slice
- Bubur Kacang Hijau
- Nasi dgn lauk pauk

Semua ni Remy makan tapi x sangka sebanyak ni Remy makan hari ni, rasa macam nak muntahkan balik jer semua ni tapi takut, huhu...

14 comments:

Namhkir April 27, 2009 at 1:00 AM  

whoa..u eat A LOT!
byk tuh..

||| PöJìé PööH ||| April 27, 2009 at 8:54 AM  

wahhhh Remy dah tembam cam Kak MC..
meletop!!!
wakakakak!!

Remy.com April 27, 2009 at 9:43 AM  

rikh,
tau x per,
byk tp remy x perasan yg remy mkn sumer tuh...

Remy.com April 27, 2009 at 9:44 AM  

pojie,
remy raser selera remy ni ikut selera MC kot, sbb biler MC tembam Remy pon ikut samr, huhuhu...

sehati sejiwa kot...

rizz April 27, 2009 at 10:04 AM  

wahg3 kemainn byk lg die mkan hehehehh sedappp!!

Remy.com April 27, 2009 at 10:06 AM  

rizz,
nak sikit?
huhu, meh kiter mkn samer2 jom...

Hezesuze April 27, 2009 at 12:23 PM  

uik! KRR lagik??? mak aiii byknye remy mkn tuuu???? so amacam ngan juvanex itew??? bkesan tak???

Chagall April 27, 2009 at 7:30 PM  

wuish! dahsyatnye...tak pe..makan dulu nanti kang boleh kurangkan balik berat..kan? ala...MC boleh kuatkan semangat, takkan Remy tak leh kot?

Remy.com April 27, 2009 at 8:49 PM  

kak heze...
juvanex tu remy x minum lagi, hati nak tp badan x nak, badan kater nanti jerk...

huhu...

Remy.com April 27, 2009 at 8:50 PM  

chagall,
tu la pasal, remy bru call MC tadi mengadu pasal mknn ni, MC ckp tawakkal jerk, huhu...

Cik AniS GalaxY April 28, 2009 at 11:25 AM  

uikk
mkn byk
sedap plak 2
tp bdn ttp maintain..
benci
benci

mummYaeesh April 28, 2009 at 6:09 PM  

hmakkk aiii..makan ke hape tu dik oii??

jgn jd bulimic okeh!stg tdk sihat!

Remy.com April 28, 2009 at 7:12 PM  

anis,
badan x naik?
naik k, huhu sedeh ni...

Remy.com April 28, 2009 at 7:12 PM  

mummy yaessh,
mkn jerk, blom lg minum...

Post a Comment