Bloggers Gathering @ Titiwangsa (aktiviti)

>> Tuesday, June 30, 2009


Sambungan...

Sampai jer kat sana, seorang photographer bernama Heze Suze (nama sebenar) ambil gambar Remy & El sambil marah-marah manjer sbb Remy lambat hampir 2 jam.

Dan semestinyer wajib bergambar beramai-ramai sebagai kenangan di hari tua nanti, huhu... Time ni Remy terkejut sesangat bila terpandang sebelah kanan sana (Wanie datang tanpa memberitahu, Remy terus tanya Kak Heze "Wanie datang?. Naper x g tahu?.").

Dan seperti biasa, bila kitorang bertemu mesti lah nak bergambar kan, hehe...

Dan seterusnya aktiviti bertukar-tukar hadiah, happening sesangat...

Remy dapat hadiah dari Zh-Ena, hadiah ni unisex lah kak, hehe... Thanks...

MummyGuess dapat hadiah dari Remy, walaupun x seberapa tapi ikhlas dari hati nurani Remy yg suci ni, cewwah...

Bukan 1 jer hadiah yg kitorang dapat hari tu tapi 2. Ayu telah sponser hadiah, thanks Ayu... Remy x faham apa yg Ayu tulis kat bungkusan tu tapi Remy simpan (kalo-kalo jumpa pelancong luar boleh Remy tanya, hehe...)

Time Kak Heze ambil gambar ni, Remy & Q-la sempat mengumpat lagi (mana x nyer, tgk lah kaki Kak Heze tu, mengalahkan pose MC jerk...)

Seterusnya aktiviti mensyekek (ayat baru yg Remy pelajari masa gathering tuh...)

18 comments:

rizz June 30, 2009 at 9:57 AM  

hahaha pose mc ktnya wakaak jaat taw remy ekekkeek..pink kale mmg cntek wat gathering kannn!

Blog Anuar Kamaruddin™ June 30, 2009 at 10:30 AM  

hakhakhak...pose kaki kak heze malatop!

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah June 30, 2009 at 10:58 AM  

wakakaka keji ang remy pose kaki sis heze jadi bahan wakakakaka motip wat kaki cengitu kan wakakaka

momguess June 30, 2009 at 11:20 AM  

dik akk copy n paste gambar yer
cantik adiah tuuu
dah letak kat dinding pon
yg lama akk letak dlm bilik
hahaha

Eazy Izzuddin June 30, 2009 at 11:31 AM  

beshnye
rugi eazy x dpt pi
huk3

mama tisya June 30, 2009 at 12:19 PM  

remy ke yg bw fruits salad tu..i like...tk sempt nk borak2 kn...almaklum ler akk bz ngan ank..ehhehe..

Remy.com June 30, 2009 at 2:32 PM  

rizz,
pink mmg tantek terutama klo remy yg pkai kn?

Remy.com June 30, 2009 at 2:32 PM  

nuar,
kak heze verangan nk jd mc time tu...

Remy.com June 30, 2009 at 2:33 PM  

q-la,
tu la kak heze, wat kaki terseliuh lg, kn da kna bhn...

wahahaha, jom lariiikkkk q-la...

Remy.com June 30, 2009 at 2:33 PM  

momguess,
thanks, hadiah tu x seberapa tp ikhlas dr remy...

cantik kn, kalerpul...

Remy.com June 30, 2009 at 2:34 PM  

tu la eazy,
klo g mesti x penatnyer sbb best gilerz...

Remy.com June 30, 2009 at 2:34 PM  

mamatisya,
aah, fruit salad tu remy yg bawa, sedap x?

next time jumpa kiter berfotografi sesamer k...

atty's June 30, 2009 at 3:04 PM  

waaaaaa..nak nangis ar..gambar ngn remy tade.

kelakar ar ayat remy ..pasal note ayu tu..simpan jgn tak simpan..ekekekek ,jumpa tourist nanti leh tanya..

dan remy ke yg bawa salad..tu..punya ar mabeles..

Remy.com June 30, 2009 at 3:21 PM  

kak atty,
aah, remy mmg simpan note dr ayu tu...

nk tunjuk kat pelancong nnti tanya mksd dier...

sedap erk salad tu, thanks...

mama tisya July 1, 2009 at 8:23 AM  

hah sedap fruit salad tu cz sempt rs b4 blk..lenkali ada lg gathering jgn lupa akk ye...ehhehe

Sidratul Muntaha July 1, 2009 at 9:01 AM  

mksud dia:
for our friendship

sincerely from the owner of 'Je M'appelle Ida Rahayu..and this is my story blog'; ayu alias sidratul muntaha

happy gathering!

Remy.com July 1, 2009 at 9:04 AM  

mamatisya,
x kan dilupakan, yg penting kiter bergambar dulu bila jumper nnti k, hehe...

Remy.com July 1, 2009 at 9:04 AM  

kak ayu,
hehe, dapat juga maksudnya...

thanks...

Post a Comment