Karok @ Mines...

>> Wednesday, July 1, 2009


Sambungan...

Ni bukan entry baru yer, tapi kesinambungan dan juga final daripada entry sebelum ni iaitu Bloggers Gathering @ Titiwangsa. Tajuknya ditukar sebab Remy & The Gang lepas habis jer gathering tersebut terus ke Mines untuk berkaroke walaupun Remy sedar yg suara Remy x sehebat yg lain. Yang pergi berkaroke bersama adalah Remy, Q-la, Kak Heze, Rizz, El, Petani & kawan El (luper lak nama dia).

Perhatikan gambar-gambar dibawah ni dengan teliti yer...

Kak Heze ofcoz ngan petani, baju pun dah sama Pink kan?

Remy ofcoz ngan Q-la sbb kitorang adik beradik, baju pun dah sama Black aka Hitam kan?

Tapi...

.
.
.
.
.
.
.

Yang Rizz ni yang kesian, sensorang jer dia (ditemani camera).

OTW ke tempat karok, sempat lagi bergambar dengan photographernya adalah Rizz...

Remy & Q-la memasing dah merapu sampaikan patung tu jadi mangsa kekejaman mereka...

Inilah lokasinya, JustK (Family Karaoke) under Jelang Nikmat Sdn. Bhd.

Mana-mana bergambar ngan petani, ngan Remy dah x nak dah kan?

Rizz pun samer, g lah bergambar banyak-banyak. Huh...

Q-la, Remy & Rizz sebelum bermulanya konsert jelajah kami...

Amboi Q-la, rapatnyer ang. Kang ada yg jeles nih, huhuhu...

Persembahan pembukaan dimulakan dengan nyanyian merdu 2 artis antarabangsa iaitu Kak Heze & Q-la dengan lagu "Pok Amai Amai"

??????... Rizz nyanyi or lepas geram ni?. Seram jer Remy nengok muka Rizz ni... ??????

Ni lah suasana masa karok tu, Remy dok sebok jer enterprem konon-konon nak pilih lagu lah tuh...

Ketibaan Perdana Menteri & Timbalannya...

Aksi-aksi peserta AF8 yg sedang melakukan latihan, guru vokalnya adalah Remy...

Semuanya tintong, kepenatan or berpura-pura?

Tidaaaakkkkk... Remy cuba dicabuli oleh Q-la & Kak Heze. Help me Andy...

Meriah x?. Ofcoz ar meriah, tgk lah muka kitorang, semua tersenyum...

Remy mula menyanyi lagu "Sandarkan Pada Kenangan" bersama Q-la...

Mendengar, menghayati nyanyian Petani...

Sengal, mmg betul-betul putus fius. Rasa cam nak penampo jer muka Rizz & Kak Heze tu...

Sempat lagi Rizz bg Remy isyarat suh amik pic dia ngan petani, x abis-abis...

Kak Heze mula menggedik kembali, lentoknyer jari jemari Kak Heze ni.

Untuk persembahan penutup, bernyanyi bersama-sama lagu Negaraku & Sejahtera Malaysia...

Ofcoz ar ader picture kan lepas tuh, yg penting melompat lagi. Kak Heze, adakah anda lompat?


Habis jer berkarok, kitorang ke medan selera untuk menjamu selera. Hanya Remy, Q-la, Kak Heze & Rizz jer, yg lain dah balik sebab ada hal.

Sebelum berpisah, kitorang bergambar untuk dijadikan kenangan di hari muda nanti, hehehe...

Remy terpaksa buat muka sedih sbb x tau jalan nak ke KL dan akhirnya Rizz terpengaruh dengan muka sedih Remy ni, hahaha. Rizz menemani dan lepas tu Remy hantar Rizz balik ke rumah dengan selamat.

SEKIAN,
tamatlah sudah entry mengenai 28 Jun 2009 (Ahad) yg lalu.

12 comments:

Hezesuze July 1, 2009 at 8:27 AM  

ermm..bila tringat kembali that momment mmg besh kan...meriahuols!

hape????? ko nk tampo akak dik...tampo ler tp tampo ngan kasih sayang ek...hehe

p/s mmg aritu hari PETANI opkos ler xleh dipisahkan kami berdua...wakaka larikkkkkkkkkkkkkkssss

Remy.com July 1, 2009 at 8:30 AM  

kak heze,
mmg x dapat dilupakan kn ari tuh...

meriah tersangat n sesangat...

remy tampo ala-ala mnjer jerk, kang tercabut lak susuk akak...

atty's July 1, 2009 at 9:32 AM  

amboi..berkaraoke sakan hah..remy..

Remy.com July 1, 2009 at 9:45 AM  

kak atty,
hehe, opcoz, x nak kehilangan masa2 berharga bersama kengkawan, bkn senang nk berkumpul cenggini kn?"

rizz July 1, 2009 at 10:38 AM  

kah2 lawak gile k mse goyang inul tu ahhahah

Blog Anuar Kamaruddin™ July 1, 2009 at 11:29 AM  

hakhakhak...rasa penampor je yer...wakakaka...lucu r gbr2 nih semua...

Namhkir July 1, 2009 at 11:54 AM  

lame tak karoke.lol
after looking at this nak ar.lol

Remy.com July 1, 2009 at 12:37 PM  

rizz,
tau x per, muka rizz tu x leh bla, lawak siot...

Remy.com July 1, 2009 at 12:37 PM  

nuar,
lawak kn?
pic remy jer yg okey kn?

haha, larrriiikkk...

Remy.com July 1, 2009 at 12:38 PM  

rikh,
g la, mmg best, remy pun mula2 malu tp lmer2 mcm hantu...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah July 1, 2009 at 1:57 PM  

adoaiii remy...s akit perut aku gelak baca n3 ang nie wakakakak

memang sengal kan masing2 yer arr kita kan dah lama tak jumpa bila dah jumpa tue haaa amek korunk terserlah putus fius memasing wakakaka

Remy.com July 1, 2009 at 2:22 PM  

q-la,
ang rasa ang jer sakit perut tergelak?

remy ni da mcm org giler gelak sensorang kat tempat kejer ni...

memalukan sungguh...

Post a Comment