Lunch @ KFC

>> Tuesday, July 7, 2009


Selasa (070709)

Kalau semalam Remy lunch dengan Ayu kat McDonalds Seksyen 3 Shah Alam, hari ni pula Remy lunch dengan Ayu dan juga Hairani kat KFC Seksyen 2 Shah Alam. Pada mulanya Remy nak ajak Q-la lunch kat Sate Kajang tapi pelbagai alasan yg diberikan, itulah inilah... Hahaha, larrriiiiii.....

Tepat jer jarum jam menunjukkan pukul 3.50 pm, Remy dan Hairani terus menuju ke Seksyen 2 untuk menemui Ayu dan sekaligus untuk makan tengahari. Dalam banyak-banyak gerai yg ada kat Seksyen 2 tu, KFC juga yg dipilih oleh Hairani (sajer nak mengembalikan bentuk badanku yg sedia ada ni). Kalau makan dengan Hairani ni memang x boleh terlepas daripada gelak ketawa sebab dia ni pandai wat lawak spontan aka sengal, huhuhu...

Jom makan sama, nak Remy suapkan?. X boleh, ni Remy punyer, kalo nak g beli k kat KFC, huhuhu...

Habis jer makan, si Hairani ni pula nak beli air kelapa kat tepi jalan (depan SMKSSAAS). Sambil tunggu Hairani, Remy seperti biasa snappy2 pic sendiri sbb perasan macho, hehe... Di bawah ni antara picture yg Remy snap semasa menunggu Hairani.

X sabar rasanya nak tau apa yg Remy akan makan untuk makan tengahari esok, rasanya nak mkn Pizza tapi kita tungguuuuuuuu....

6 comments:

Chagall July 7, 2009 at 10:10 PM  

KFC, eh? Hihi! Terus lapo...

I am Karl July 7, 2009 at 11:03 PM  

remy

aiyo

dua tiga ari ni

post makan je

rizz July 8, 2009 at 10:25 AM  

wahh bile nk bnje tu hahak

Blog Anuar Kamaruddin™ July 8, 2009 at 10:45 AM  

KALORI

ingatlah pada perkataan ini

;)

||| PöJìé PööH ||| July 8, 2009 at 9:46 PM  

amboiii..
dgr citer nak diet tp makan KFC..
nih aku jeles nih!!

Cik Peanut July 9, 2009 at 10:13 PM  

nge~~
betul2..
perasan..perasan macho..hehehhe
neg~~
bukan peanut cakap
remy yang cakap kan?
lalalla

Post a Comment