Jadual Remy.com aka RC

>> Thursday, September 10, 2009



100909 (Khamis)

Siapa kata celebrity macam Mariah Carey jer yg ada jadual, Remy pun ada k. Entry kali ni Remy nak kongsi dengan kengkawan semua jadual Remy untuk beberapa hari ni. Bukan jadual untuk aktiviti harian Remy, tapi jadual keluar untuk berbuka puasa aka Dinner, hehe...

Tujuan Remy membuat entry ni adalah disebabkan ramai yg telah mengajak Remy keluar berbuka bersama tapi pada tarikh yg sama yg telah Remy tetapkan untuk berbuka dengan kawan Remy (siapa cepat dia dapat). So kepada mereka yg ingin mengajak Remy berbuka bersama, janganlah ajak pada tarikh yg telah Remy tetapkan pada jadual di bawah nanti k.



11 September 2009
(Jumaat)
- Berbuka @ rumah Amir Rayyan -
(Remy belum dapat confirmkan lagi, hehe...)

12 September 2009 (Sabtu)
- Berbuka @ KL -
bersama Nemo
(sebelum tu nak shopping baju raya dulu)

13 September 2009 (Ahad)
- Berbuka @ rumah Kak Heze Suze -
(sambut birthday abg Pomen sekali, hehe...)

14 September 2009 (Isnin)
- Berbuka @ KLCC -
bersama Indra (MySpace & Bloggers)

15 Sepember 2009 (Selasa)
- Berbuka @ Pavilion -
bersama Hairani, Masreyana & Ayu
(kawan kolej)


Untuk menempah Remy, sila hubungi balai bomba berhampiran...

14 comments:

farish sinclair September 10, 2009 at 8:49 AM  

bali bomba?? muahhaha.windo kamoo..motip ngn nemo jekk...kim slm die

atty's September 10, 2009 at 11:10 AM  

adeh remy..golak kty ha..bz ngalahkan celebriti..kena ado manager nieh.

||| PöJìé PööH ||| September 10, 2009 at 12:00 PM  

amboiii hg artis sgt noh!
kemaen!!
nk join jugak!!
Ahad xjoin ker umah kak Heze??

Hezesuze September 10, 2009 at 12:34 PM  

whoiii ri sabtu tu akak sopink kt KL gak...bleh ler berbuka sama2...hehe

Remy.com September 10, 2009 at 1:13 PM  

kaseh mucuk,
nk ikut yg mn satu?

jom...
remy no hal...

Remy.com September 10, 2009 at 1:14 PM  

rizz,
nak join?

hehe, bali bomba ker remy taip?
jab nk repair...

Remy.com September 10, 2009 at 1:14 PM  

pojie,
ahad?
opcoz join la, nk ikut pojie leh?

Remy.com September 10, 2009 at 1:15 PM  

kak heze,
tiru jer soppink kat kl, nyampah...

nk buka sama leh jerk...

Indra September 11, 2009 at 7:41 PM  

huishh.. bzy bzy...
nama kita pun tesenarai dalam jadwal..
hahahaha...
yep yep.. ari isnin buka sama ea..
nak makan apa eh?
haishhhh...

Remy.com September 12, 2009 at 5:16 AM  

rikh,
x der ar, 5 ari jerk...

Remy.com September 12, 2009 at 5:17 AM  

indra,
hehe, da tersenarai ni...

mkn aper jer k...

Post a Comment