Remy merayau...Mampu???

>> Saturday, November 7, 2009



Jumaat (061109)

Dah 5 hari Remy x mengupdate Blog ni sbb ada sedikit masalah iaitu malas, huhu... Hari ni Remy dah mula rajin kembali dan ni adalah entry kedua untuk bulan November 2009 ni. Harap kengkawan semua masih merindui Remy k, love u all...

Untuk entry kali ni, Remy letak tajuk "Remy merayau...Mampu???" disebabkan Remy merayau pada malam-malam buta pada hari ni iaitu pada pukul 10.20 pm sampailah pukul 12.15 am. Remy merayau bukannya ke mana pun, cuma ke seksyen 7 Shah Alam iaitu ke rumahnya Amir Rayyan aka Shawn aka Wan.

Remy yg semakin hari semakin gemuk...


Malam tadi Amir Rayyan jadi rajin sebab masakkan makan malam untuk housemate dia, dan antara menu yg dimasak pada malam tu adalah :

- Lauk Sardin Special
- Lauk Telur Dadar
- Tu jer kot, huhu...

Remy x makan sebab baru jer makan Nasi Goreng Ayam sebelum ke rumah Amir Rayyan, tapi daripada bau masakan jer Remy dah tau mesti sedap, huhu... Lagipun Remy x boleh makan banyak sangat sebab Remy kena sedar diri yg badan Remy ni gemuk dan cepat naik.

Remy & Amir Rayyan

Remy & Amir Rayyan again...


Sebelum masa menunjukkan pukul 12.00 am, kami berempat iaitu Remy, Amir Rayyan, Lee & menuju ke Ole Ole seksyen 18 Shah Alam untuk berkaraoke tapi x diizinkan sebab dah tutup (Remy baru nak nyanyi, huhu...). Disebabkan dah tutup, maka Remy pulanglah ke rumah...

4 comments:

aMir RaYYaN November 7, 2009 at 7:29 AM  

remy br nk nyanyi???mampu???hahahahha.ti kita g karok k....lepak lagi k..tiap2 ari..hahaha...rindu pojie n rizz n zul lak...da lama x lepak sama ngan dorang..huhuhuh..:(

Remy.com November 7, 2009 at 12:36 PM  

amir rayyan,
huhu, remy x minat karok ler...

suara remy merdu...

Eazy Izzuddin November 7, 2009 at 10:58 PM  

joms pi karok skali
siang la
mlm tauke tdo
hehe
xD

Post a Comment