Pompuan Sial...

>> Monday, February 8, 2010



080210 (Isnin)

Pompuan Sial...

Itulah entry Remy buat hari Isnin, hari permulaan bagi minggu ni. Entry ni Remy tujukan khas kepada seorang BEKAS kawan Remy yg bernama Ayu yg dah macam penyu yg nak bertelor tp x kuar2 telor...

Hubungan persahabatan kami putus 100% pada minggu lepas disebabkan DIA mempunyai perangai seperti berikut :

BABI aka PIG aka KHINZIR...

Mak Cik mana ntah ni, tp da mmg sebijik ngan DIA...

SETAN aka SYAITAN aka IBLIS...

MONYET aka MONKEY...

ORANG HUTAN aka ORANG UTAN...

Keseluruhannya, bahagianya DIA...


Antara sebab - sebab yg membuatkan Remy BENCI GILER ngan DIA ni adalah :

1. Suka melaga - lagakan Remy dengan kengkawan yg lain. Dah banyak kali Remy gaduh dengan kengkawan disebabkan Mulut Busuk DIA ni. Tak tau lah orang (orang ker?) jenis apa dia ni, suka tengok orang lain bergaduh...

2. Suka membongkar rahsia orang lain. Tiap kali bagitau rahsia orang lain DIA akan cakap "Jangan bagitau sesaper tau" tapi akhirnya DIA dendiri yg bagitau dengan cara PURA - PURA tersalah SMS kat si punya rahsia yg berbunyi "Ko jangan bagitau apa yg aku bagitau kat ko pasal si... tau". Akhirnya yang punya rahsia tu call Remy tanya "Apa yang DIA bagitau ko pasal aku?"... Tak ker tu namanya mendajalkan orang...

3. Suka cakap lain kat Si A, pastu kat Si B cakap lain. Setiap kali bercakap mesti DIA jer yang betul dan orang lain salah padahal sebaliknyer. Yang penting setiap patah perkataan DIA buat orang lain percaya bulat - bulat, maybe DIA ada guna Ilmu Hitam kot...

Dan banyak lagi, hanya ALLAH jer tau apa yg DIA dah buat...

Malas dah nak fikir pasal manusia yg x berguna macam DIA lagi, yg penting kita enjoy dengan kehidupan sekarang ni. Kehidupan semakin tenteram sekarang ni tanpa gangguan SETAN macam DIA...

Sekian...




Salam Sayang,
Remy.com

4 comments:

wAtashiwa Nemo-cHan February 8, 2010 at 8:02 AM  

owkey~~~
remy tgh marah... nemo rasa nemo tau dah kenapa tetiber jer awak tuh meroyan ajak neo berjalan... chet.... nk nipu.... geram nieh.....

xbek lah maki2 hamun orang remy.... dari maki hamun... nemo rasa better remy balas cara halus... serangan psiko nieh lagi bermakna kan?

p/s~~ ngehngehngeh.... meh sama2 jadik setan dgn nemo

Hezesuze February 8, 2010 at 9:51 AM  

owh! bgitu alkisahnye ye...
ignore n buang2 jauh2 kwn cmgini

meh setia ngan akak jek...muhahah

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah February 8, 2010 at 3:48 PM  

marah tul yek hehehe org cam nie x yah layan baek semakkan otak dengan kawan2 yg paham ngan remy + kerja laie baek...

AZIZUL HASIMIE OSMAN February 8, 2010 at 4:47 PM  

kus semangat..
diam2 berbisa upenya..
takut bangat gue sama lo...

Post a Comment