Ke Kuala Terengganu...

>> Monday, May 24, 2010



240510 (Isnin)

Ke Kuala Terengganu...


Remy akan ke Kuala Terengganu pada 28hb Mei 2010 bersamaan pada hari Jumaat. Remy kesana bukannya berseorangan tetapi bersama 3 bodyguard Remy yg telah ditugaskan menjaga keselamatan Remy iaitu Ryza, Azzy & Zura.

Tujuan kami ke Kuala Terengganu adalah untuk berjumpa dengan seseorang, akan Remy maklumkan kepada kengkawan semua setibanya kami di sana. Dan perkara yg Remy idamkan sekiranya tiba di Kuala Terengganu adalah melihat penyu (tapi x tau ar dapat tengok ker tak, hurmmm...).






Kami akan memulakan perjalanan ke Kuala Terengganu dengan menaiki bas dari Seksyen 17 Shah Alam pada pukul 9.00 am.

Sekian...




Salam Sayang,
Remy.com

10 comments:

El-Zaffril May 24, 2010 at 8:44 PM  

Wah... bestnye... nak jadi bodyguard gak

DatinDiaries May 25, 2010 at 10:32 AM  

idea yg bagus nih...blh la bawak anak2 pi Rantau Abang cuti sekolah ni..tapi penyu bertelur ni bulan brpe ye..

nanti singgah kat blog akak..bagitau ye..bulan brapa penyu tu bertelur..

Remy.com May 25, 2010 at 4:08 PM  

El,

Jadi bodyguard Remy k, huhu... Jaga keselamatan Remy ni...

Remy.com May 25, 2010 at 4:09 PM  

DatinDiaries,

Ok, nanti Remy g tau k bila penyu bertelur....

Remy.com May 25, 2010 at 4:09 PM  

Eazy aka Mudah,

Jom...

Hezesuze May 26, 2010 at 3:22 PM  

nak itut bleh...?? hehehe

zeme May 26, 2010 at 5:03 PM  

remy..
dah tgk penyu nnti, try rasa mkn telur penyu..tp tak tau ada lagi ker tak dijual di pasar kepayang..

Remy.com May 27, 2010 at 11:17 AM  

Kak Heze,

Tak boleh, akak duk umah jer huhuhu...

Remy.com May 27, 2010 at 11:18 AM  

Zeme,

Orang sana kata ada, 5 biji RM40.00 (mahal bebenor)...

Post a Comment