Happy Birthday Haikal...

>> Thursday, June 10, 2010



100610 (Khamis)

Pada 10hb June 2010 bersamaan hari Khamis, Remy dan 2 saudara Remy iaitu Azzy dan Zura ke Kg Sungai Pinang Dalam iaitu rumah salah seorang sahabat Bloggers Remy yg diberi nama Heze Suze dan biasa Remy memanggilnya Kak Heze. Tujuan kami bertiga ke rumah Kak Heze adalah bagi meraikan sambutan ulang tahun kelahiran anak pertama Kak Heze iaitu Mohammad Haikal Shazril Bin Zamri yang ke 7 dan kenduri doa selamat untuk workshop Abang Pomen yg telah mencapai usia 7 tahun.

Majlis dimulakan pada pukul 8.30 pm tetapi kami bertiga tiba pada pukul 9.10 pm, dan tanpa membuang masa kami bertiga menemui Kak Heze dan kami telah dipelawa untuk menjamu selera.

Khemah yg disediakan untuk kemudahan tetamu...

Mee Kari, tahu sumbat dan pelbagai hidangan yg disediakan...

Kak Heze bersama Azzy...

Remy yg sentiasa kelaparan...

Lauk pauk yg tersangat enak...

Hidangan makan malam Remy pada malam tersebut, nyummyyy...

Pelbagai jenis cup cakes yg disediakan, cantik sesangat...

Berseleranya Remy menjamu daging, udang dan belacan...

Nyummmyyy...

Zura sedang menjamu cendol...

Azzy yg kekenyangan...

Remy yg kekenyangan juga...

Melihat Kak Heze yg sedang sibuk melayan tetamu yg hadir...

Cendol yg disediakan pada malam tersebut...

Azzy yg sentiasa berselera...

Zura yg kekenyangan, sedang mencernakan makanan...

Remy dan Kak Heze bergambar sebelum pulang...

Kak Heze yg sedang mencuba utk sama tinggi dengan Remy...

Kak Heze dan Azzy berpelukan, huhuhu...


Kami bertiga mengundurkan diri pada pukul 10.00 pm kerana ada hal yg perlu dihadiri. Walaupun cuma sebentar, kami bertiga sangat gembira kerana Kak Heze sangat giler dan sewel serta teramat kenyang kerana dihidangi hidangan yg sangat enak.

p/s : Tak teringat pula nak bergambar dengan Haikal aka Birthday Boy huhuhu...

Sekian...




Salam Sayang,
Remy.com

6 comments:

Hezesuze June 11, 2010 at 8:43 PM  

wah trus update....huhu
akak yg giler , sewel ni ler jd peneman ko kan Remy...hahaha

buffday boy satu mlm duk dlm rmh...malu katenye cam ummi dia...haha

**thanks again 4 coming...

Remy.com June 11, 2010 at 10:55 PM  

Kak Heze,

Huhu... Kiter kan samer2 gila dan sewel cuma Remy skunk ni kureng sikit gila n sewelnyer...

Birthday boy x nampak pun, huhu...

Remy.com June 13, 2010 at 11:27 PM  

El,

Huhu... Cuber tgk kat FB, ader kot Kak Heze message... Remy pon dia luper msg, tetiber jer ajak...

Remy.com June 27, 2010 at 10:51 AM  

iella,

memang sedap sesangat sbb memang sedap huhuhu...

Post a Comment